Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Касаткін Д$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 20
Представлено документи з 1 до 20
|
1. |
Касаткін Д. Ю. Аналіз застосування міжнародного рейтингу Webometrics до університетів України [Електронний ресурс] / Д. Ю. Касаткін, О. М. Касаткіна // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Сер. : Психолого-педагогічні науки. - 2013. - № 4. - С. 38-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2013_4_8
| 2. |
Касаткін Д. Ю. Особливості процесу сприйняття інформації в комп’ютерно-орієнтованому навчальному середовищі [Електронний ресурс] / Д. Ю. Касаткін // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Педагогіка, психологія, філософія. - 2014. - Вип. 199(2). - С. 135-141. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_ped_2014_199(2)__23
| 3. |
Грицюк М. Бази даних нормативно-правових документів соціальної роботи у сільській місцевості [Електронний ресурс] / М. Грицюк, Д. Ю. Касаткін // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Педагогіка, психологія, філософія. - 2013. - Вип. 192(1). - С. 103-108. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_ped_2013_192(1)__18
| 4. |
Касаткін Д. Ю. Використання комп'ютерно-орієнтованих навчальних середовищ у процесі підготовки фахівців-екологів [Електронний ресурс] / Д. Ю. Касаткін // Біоресурси і природокористування. - 2014. - Т. 6, № 3-4. - С. 197-203. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bpc_2014_6_3-4_33
| 5. |
Касаткін Д. Ю. Організація електронного документообігу шляхом вдосконалення інформаційного забезпечення у вищому навчальному закладі [Електронний ресурс] / Д. Ю. Касаткін, О. М. Касаткіна // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Педагогіка, психологія, філософія. - 2015. - Вип. 220. - С. 55-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_ped_2015_220_11
| 6. |
Касаткін Д. Ю. Аналіз світових і національних рейтингів ВНЗ на прикладі Національного університету біоресурсів і природокористування України [Електронний ресурс] / Д. Ю. Касаткін // Вісник Національного університету оборони України. - 2014. - Вип. 4. - С. 50-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnaou_2014_4_10
| 7. |
Тверезовська Н. Т. Загальнодидактичні та специфічні принципи роботи в комп'ютерно- орієнтованих навчальних середовищах [Електронний ресурс] / Н. Т. Тверезовська, Д. Ю. Касаткін // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 35. - С. 310-320. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_35_42 Розглянуто особливості навчання студентів у комп’ютерно-орієнтованих навчальних середовищах. Визначено загальнодидактичні й специфічні принципи, які застосовуються у процесі використання комп’ютерно-орієнтованих навчальних середовищ. Проаналізовано принципи: гуманізації, інтерактивності, індивідуалізації, ідентифікації, доцільності. Наголошено, що ефективність підготовки студентів залежить від цілеспрямованого процесу формування готовності до організації особистісно-розвивального навчання в комп’ютерно-орієнтованому середовищі, яке реалізується як цілісна система з певними характеристиками. Зауважено, що застосування комп’ютерно-орієнтованих навчальних середовищ має бути технологічно й операційно доступним для студентів і більш ефективним порівняно з іншими навчальними засобами. Рассмотрены особенности обучения студентов в компьютерно-ориентированной учебной среде. Определены общедидактические и специфические принципы, которые применяются в процессе использования компьютерно-ориентированной учебной среды. Проанализированы принципы: гуманизации, интерактивности, индивидуализации, идентификации, целесообразности. Отмечено, что эффективность подготовки студентов зависит от целенаправленного процесса формирования готовности к организации личностно-развивающего обучения в компьютерно-ориентированной среде, которое реализуется как целостная система с определенными характеристиками. Акцентировано внимание на том, что применение компьютерно-ориентированной учебной среды должно быть технологически и операционно доступно для студентов и более эффективным по сравнению с другими учебными средствами. Specific features of teaching students in computer-oriented educational environment are discussed. General didactic and peculiar principles used in computer-oriented educational environment are specified. Principles of humanization, interactivity, individualization, identification and expediency are analyzed. It is observed, that the efficiency of students’ training depends on deliberate formation of readiness for organizing personally oriented developing education in a computer-oriented environment being implemented as a holistic system with certain features. It is concluded that using computer-oriented educational environment should be technologically and operationally available for the students and be more efficient compared to other teaching tools.
| 8. |
Касаткін Д .Ю. Поширення електронної екологічної інформації [Електронний ресурс] / Д .Ю. Касаткін, Т. П. Касаткіна // Вісник Національного університету оборони України. - 2013. - Вип. 6. - С. 59-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnaou_2013_6_12
| 9. |
Касаткін Д. Ю. Принципи інформаційного забезпечення мотивації науково-педагогічних працівників у дослідницькому університеті [Електронний ресурс] / Д. Ю. Касаткін, Я. М. Рудик, А. В. Шостак // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2017. - Т. 61, вип. 5. - С. 96-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2017_61_5_11
| 10. |
Касаткін Д. Ю. Особливості реалізації специфічних дидактичних принципів у комп’ютерно-орієнтованому навчальному середовищі [Електронний ресурс] / Д. Ю. Касаткін, О. М. Касаткіна. // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. - 2015. - Вип. 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/oeeemu_2015_1_5
| 11. |
Лахно В. А. Модель підтримки рішень групи інвесторів проектів для Smart City з урахуванням багатофакторності [Електронний ресурс] / В. А. Лахно, В. П. Малюков, Д. Ю. Касаткін, А. І. Блозва, Т.О. Литовченко // Кібербезпека: освіта, наука, техніка. - 2019. - № 2. - С. 57-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/cest_2019_2_7
| 12. |
Тверезовська Н. Т. Міжнародні стандарти забезпечення якості освіти [Електронний ресурс] / Н. Т. Тверезовська, Д. Ю. Касаткін // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2012. - Вип. 32. - С. 443-448. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2012_32_93
| 13. |
Лахно В. А. Проектування бази знань для систем кібербезпеки на основі методу змістовної ідентифікації об'єктів [Електронний ресурс] / В. А. Лахно, Д. Ю. Касаткін, А. І. Блозва, М. Д. Місюра, Б. С. Гусєв // Кібербезпека: освіта, наука, техніка. - 2020. - № 4. - С. 135-148. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/cest_2020_4_13
| 14. |
Лахно В. А. Кластеризація ознак мережевих атак в задачах аналізу захищеності інформації [Електронний ресурс] / В. А. Лахно, Б. С. Гусєв, А. І. Блозва, Д. Ю. Касаткін, Т. Ю. Осипова // Кібербезпека: освіта, наука, техніка. - 2020. - № 1. - С. 45-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/cest_2020_1_6
| 15. |
Лахно В. А. Модель показника поточного ризику реалізації загроз інформаційно-комунікаційним системам [Електронний ресурс] / В. А. Лахно, А. І. Блозва, М. Д. Місюра, Д. Ю. Касаткін, Б. С. Гусєв // Кібербезпека: освіта, наука, техніка. - 2020. - № 2. - С. 113-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/cest_2020_2_11
| 16. |
Лахно В. А. Процедура інвестування в кібербезпеку з урахуванням багатофакторності і в нечіткій постановці [Електронний ресурс] / В. А. Лахно, Б. Б. Ахметов, Б. С. Гусєв, А. І. Блозва, Д. Ю. Касаткін, Т. Ю. Осипова // Кібербезпека: освіта, наука, техніка. - 2021. - № 3. - С. 6-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/cest_2021_3_3
| 17. |
Лахно В. А. Методи системного аналізу при формуванніполітики інформаційної безпеки на транспорті [Електронний ресурс] / В. А. Лахно, Б. С. Гусєв, В. В. Смолій, А. І. Блозва, Д. Ю. Касаткін, Т. Ю. Осипова // Кібербезпека: освіта, наука, техніка. - 2021. - № 4. - С. 51-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/cest_2021_4_7
| 18. |
Чубаєвський В. І. Ефективність методики розрахунку показників інвестицій в системи інформаційної безпеки об’єктів інформатизації [Електронний ресурс] / В. І. Чубаєвський, В. А. Лахно, О. В. Криворучко, Д. Ю. Касаткін, А. М. Десятко, А. І. Блозва // Кібербезпека: освіта, наука, техніка. - 2021. - № 4. - С. 96-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/cest_2021_4_11
| 19. |
Лахно В. Оптимизація вибору засобів захисту інформації за допомогою генетичного алгоритма [Електронний ресурс] / В. Лахно, Д. Касаткін, А. Блозва, Б. Гусєв, Т. Осипова, Ю. Матус // Технічні науки та технології. - 2021. - № 3. - С. 138-149. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tnt_2021_3_18
| 20. |
Чубаєвський В. І. Оптимізації резерву обладнання для інтелектуальних автоматизованих систем [Електронний ресурс] / В. І. Чубаєвський, В. А. Лахно, Б. Ахметов, О. В. Криворучко, Д. Ю. Касаткін, А. М. Десятко, Т. О. Литовченко // Кібербезпека: освіта, наука, техніка. - 2021. - № 2. - С. 87-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/cest_2021_2_9
|
|
|